3070471307 |
Més enllà del llenguatge verbal: eines per comunicar amb persones amb dis-capacitat intel·lectual profunda |
2016-2017 |
Curs. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
9/11/2016 - 14/12/2016 (15 hores) de 16:45h a 19:15h |
|
C Iris |
|
c. Salvador Allende, 2-10 (Sant Vicenç dels Horts)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VI
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Proporcionar als participants eines per la comprensió i la comunicació amb persones amb poc o nul desenvolupament del llenguatge verbal expressiu, i/o dis- capacitat intel·lectual profunda.
|
| |
Objectius |
➢ Augmentar el nivell de comprensió cap a l’usuari o alumne.
➢ Entendre la sensibilitat de totes les persones vers el seu entorn, tot i no comunicar o expressar verbalment.
➢ Conèixer la importància del canal emocional per a comunicar-nos amb persones en aquests col·lectius.
➢ Desbloquejar situacions que es repeteixen i pensàvem que no podíem fer res.
➢ Diferenciar entre la resposta de l’usuari/alumne i la percepció i sentiment de l’educador.
|
| |
Continguts |
➢ Les emocions: funcions i possibilitats comunicatives.
➢ Percepció, interpretació, emoció. Com reconduir situacions de malestar a través de canviar la percepció de les situacions.
➢ Tenir raó vs resoldre dificultats. Guia per afavorir el creixement i la resolució de conflictes.
➢ L’atac com a via de comunicació. Com prevenir-lo i reconduir.
|
| |
Formador/a |
Sònia Gutiérrez Sánchez
|
| |
Avaluació |
Grau d'implementació de les estratègies i noves visions desenvolupades al taller a la vida diària.
|
| |
Requisits de certificació |
Participació activa en més del 80% de la càrrega lectiva de l'activitat formativa.
|
| |
E-mail |
se-baixllobregat6@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
09/11/2016 |
1645 |
1915 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 7 |
dimecres |
14/12/2016 |
1645 |
1915 |
|
| |